Скрипторий: Monster - pine pangolin (rage of elements)
Назад к списку всех объектов Rage Of ElementsКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и удтвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАMonster - pine pangolin (rage of elements)
Pine Pangolin
Creature 7
Description
These creatures sleep while hanging upside down by their partially curled tails and rely on their thick wooden scales to protect them from danger. One such danger the scales negate is the falling damage from deliberately rolling up and dropping onto the head of an unsuspecting opponent, which is one of their favorite combat strategies. Beneath their scales, pine pangolin bodies secrete a thick, sticky tar that serves as a secondary line of defense.
Recall Knowledge - Elemental ( Arcana, Nature): DC 23
Recall Knowledge - Plant ( Nature): DC 23
Unspecific Lore: DC 21
Specific Lore: DC 18
Recall Knowledge - Elemental ( Arcana, Nature): DC 23
Recall Knowledge - Plant ( Nature): DC 23
Unspecific Lore: DC 21
Specific Lore: DC 18
Source Rage of Elements
Perception +15
Skills Nature +15, Survival +18
Str +4, Dex +0, Con +5, Int +1, Wis +2, Cha +1
AC 25; Fort +15, Ref +10, Will +18
HP 140; Immunities bleed, paralyzed, poison, sleep; Weaknesses axes 5, fire 10
Speed 25 feet
Melee agile), Damage 2d12+3 piercing claw +17 [+13/+9] ( Melee tongue +17 [+12/+7], Damage 2d8+3 bludgeoning plus GrabRoll Up move) The pine pangolin falls prone, closes up its scales, and rolls into a ball. While Rolled Up, the pangolin gains resistance 10 to physical damage and total immunity to falling damage from heights of 50 feet or less. The only action the pine pangolin can take is to Stand, and the effects of Roll Up end once the pangolin Stands. ( Secrete Tar plant) The pine pangolin secretes a brown, sticky tar within a 5-foot emanation, making those squares difficult terrain for 1 minute. Each creature that enters or starts its turn in a tarred square must succeed at a DC 25 Fortitude save or become immobilized until it Escapes. On a critical failure, the creature falls prone; prone creatures take a –2 circumstance penalty to their checks to Escape the tar. The pine pangolin is immune to the effects of its own tar. (
Perception +15
Skills Nature +15, Survival +18
Str +4, Dex +0, Con +5, Int +1, Wis +2, Cha +1
AC 25; Fort +15, Ref +10, Will +18
HP 140; Immunities bleed, paralyzed, poison, sleep; Weaknesses axes 5, fire 10
Speed 25 feet
Melee agile), Damage 2d12+3 piercing claw +17 [+13/+9] ( Melee tongue +17 [+12/+7], Damage 2d8+3 bludgeoning plus GrabRoll Up move) The pine pangolin falls prone, closes up its scales, and rolls into a ball. While Rolled Up, the pangolin gains resistance 10 to physical damage and total immunity to falling damage from heights of 50 feet or less. The only action the pine pangolin can take is to Stand, and the effects of Roll Up end once the pangolin Stands. ( Secrete Tar plant) The pine pangolin secretes a brown, sticky tar within a 5-foot emanation, making those squares difficult terrain for 1 minute. Each creature that enters or starts its turn in a tarred square must succeed at a DC 25 Fortitude save or become immobilized until it Escapes. On a critical failure, the creature falls prone; prone creatures take a –2 circumstance penalty to their checks to Escape the tar. The pine pangolin is immune to the effects of its own tar. (